piątek, 16 stycznia 2015

15. testowanie - Pharmaceris & L'Oréal




Ostatnio obrodziło mi w kosmetyki. I to dosłownie - mogłabym nimi niemalże handlować. Nowy rok rozpoczynamy więc intensywnym testowaniem. Spodziewajcie się mnóstwa recenzji :)




Poniedziałek okazał się być miłym początkiem tygodnia i to jedynie za sprawą paczuszki od Pharmaceris. W środku znalazłam kremową emulsję do ciała EMOLIACTI, CAPINON K 1% krem z witaminą K uszczelniającą naczynka, krem ochronny do twarzy SPF 20 LIPO-INTENSIVE oraz depigmentacyjne serum na przebarwienia ACIPEEL 3X





Zarówno krem na naczynka, jak i serum dałam do testowania Mamie, bo zdecydowanie bardziej odpowiadają jej wymaganiom niż moim. Póki co użyłam emulsji i kremu ochronnego tylko raz. Wiadomo, że pierwsze wrażenie już jest, ale pozostawię Was jeszcze trochę w niepewności - pełnej recenzji możecie się spodziewać pod koniec miesiąca.




Wczoraj za to, kurier zaskoczył mnie przesyłką od ofeminin, gdzie w tamtejszym Klubie Ekspertek zostałam wybrana do przetestowania serii Skin Perfection od L'Oréal Paris. W zestawie znalazł się krem udoskonalający i serum. Kosmetyki wg oryginalnego opakowania skierowane są dla kobiet w przedziale wiekowym 20-30lat, na opakowaniu polskim zmieniono ten zakres na 30. Czemu - nie wiadomo, ale zaufam pierwotnej etykiecie. 




Zarówno krem jak i serum są do stosowania rano, z tym, że ten drugi sprawdzi się także, jako kosmetyk na noc. Ogólnie są one na rynku już od jakiegoś czasu, ale producent dopiero teraz zdecydował się na poszerzenie dystrybucji na Polskę. Ceny póki co wahają się w granicach 50-70zł, jedynie w drogeriach internetowych. W obu przypadkach zachwyca graficzna strona - cieniowane szklane opakowania. Dzisiaj rano miały pierwszy test ;)




Jak widzicie trochę pracy przede mną, ale kim ja jestem żeby narzekać na tyle dobroci..? :)


Mam też do Was małą prośbę. Co sądzicie o zdjęciach na blogu? Co poprawić, co zupełnie zmienić, z czego zrezygnować..? Będę bardzo wdzięczna za wszelkie uwagi, zwłaszcza za konstruktywną krytykę - aby się rozwijać, potrzeba zmian ;)



15 komentarzy:

  1. faktycznie masz co do testowania! :) mi się Twoje zdjęcia podobają :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Kochana, miło to słyszeć :)

      Usuń
  2. Ciekawią mnie te kosmetyki z Pharmaceris:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dostałam się do Klubu Ekspertek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też testuję Loreal,z serum się polubiliśmy.Zdjęcia możesz obrabiać w darmowym programie,polecam ci Photo Scape :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie jedynie zapach do poprawki ;)

      dzięki za namiary na program, póki co korzystam tylko z photofiltre

      Usuń
  5. ciekawa jestem jak wypadną ich testy ;) kusi mnie marka pharmaceris ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic dziwnego, są naprawdę świetne. pierwsze wrażenie po użyciu emulsji bardzo dobre :)

      Usuń
  6. Powodzenia w testowaniu! Aby kosmetyki wypadły jak najlepiej. ;)
    Moim zdaniem jedynie mogłabyś zmienić rozmiar zdjęć aby były większe na blogu, wtedy lepiej wszystko widać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja lubię zdjęcia duże, proste, minimalistyczne i z dobrym oświetleniem ;) nie lubię natomiast dziwnie obciętych, rozmazanych, ciemnych. Wszystko pomiędzy jest ok ;)
    Natomiast w kwestii produktów, ciekawa jestem głównie produktów Loreal :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę na te produkty z L'Oréal'a

    OdpowiedzUsuń
  9. W takim razie miłego testowania!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do zdjęć, może wstawiaj w oryginalnym rozmiarze, wcześniej zmieniając go w programie do szerokości np 485? :) uwielbiam pharmaceris, mam podkład tej firmy, z resztą jest to marka dr Ireny Eris :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbuj robić fotografie na jednolitym tle :)

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za Twój komentarz i poświęcony czas :) mam nadzieję, że blog Ci się spodobał i jeszcze kiedyś mnie odwiedzisz.. ;)