sobota, 7 marca 2015

17. MANGO Collection - Spring 2015




Na początku tego tygodnia znalazłam w skrzynce nowy katalog MANGO na sezon Wiosna 2015. Bardzo podoba mi się taki rodzaj reklamy. Zupełnie inaczej przegląda się katalog w wersji papierowej, niż ten internetowy. 
Firma proponuje nam na wiosnę głównie styl boho i etno, proste formy, miękkie i ciepłe kolory. Króluje jeans w każdej postaci. Dodatkowo znajdziemy w kolekcji ukłon w stronę geometrii, stylu lat 60. Obok jeansu głównym materiałem wiodącym jest zamsz - na butach, torbach, kurtkach, a nawet bluzkach. MANGO oszczędza nam na szczęście oklepane pastele, kwiatowe motywy i wszechobecną żółć. 

Najbardziej urzekły mnie spódnice. Lekko pochowane, z pozoru nie stanowią podstawy całej stylizacji, ale dla mnie to one grają tu pierwsze skrzypce. Nie jeansowe dzwony, nie krótkie spodenki, ale właśnie spódnice. Mistrzostwo!

Wybrałam kilka rzeczy, które szczególnie mi się spodobały. Nie znajdziecie w moim zestawieniu boho i beżu - niestety ten styl absolutnie mnie nie kręci. MANGO jednak daje mi świetną alternatywę. Oto moje typy:


bluzka w pasy


proste białe spodnie


koszulka a'la jeans


marynarka


spódnico-spodenki


ażurowa spódnica



żakiet wzór etno


sukienka - dekolt V


sukienka z wstawkami


skórzana pikowana torebka


kopertówka ze złoceniami


etniczny żakiet


spodenki z falowanym wykończeniem


długi żakiet

stębnowana spódnica


zakładana zamszowa spódnica


skórzane szpilki


skórzana torba z frędzlami


sandały


spódnica z zakładkami


zamszowe spodenki



Zdjęcie pierwsze mojego autorstwa, pozostałe pobrane ze strony http://shop.mango.com

3 komentarze:

  1. ja chciałabym takie spódnicospodnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę są ciekawe :D te asymetryczne z Zary, z zeszłego sezonu, już się chyba każdemu opatrzyły, a tu taka wariacja :)

      Usuń
  2. Kurcze do mnie też wysyłali katalogi, a teraz nagle przestali...

    OdpowiedzUsuń

bardzo dziękuję za Twój komentarz i poświęcony czas :) mam nadzieję, że blog Ci się spodobał i jeszcze kiedyś mnie odwiedzisz.. ;)